Гарантійна Угода IPROFIX

Замовник (клієнт) - надалі людина, яка здала в ремонт телефон до сервісного центру.

Гарантія розповсюджується тільки на запчастину, яку було замінено майстером під час виконання ремонту. Якщо деталь, яка була замінена майстром, вийшла з ладу в термін дії гарантійного ремонту не з вини замовника, вона безкоштовно замінюється на таку ж саму. Рішення цього питання виноситься спеціалістами сервісного центру протягом 10 (десяти) робочих діб, а в окремих випадках - до 30 (тридцяти) робочих діб. При цбому відбувається вивчення характеру поломки або вузла, який вийшов з ладу, і двється пояснення замовнику гарантійний це випадок чи ні. Відповідальність за якість комплектуючих запчастин iProFix не несе. Замінені запчастини та вузли замовнику не повертаються, а переходять у власність сервісного центру, який виконував ремонт так як підлягають поверненню постачальнику.

Гарантійне обслуговування не проводиться у таких випадках: 

  1. Пошкодження, зривання гарантійних пломб телефону або мимовільне відкручування гвинтів задньої або передньої кришки телефону, втрату їх як комплектуючих.
  2. Виявлення спроб ремонту телефону, внесення змін в первісний стан конструктивних комплектуючих або пошкодження їх самим замовником чи  третіми особами, сервісними центрами і.т.д.
  3. Порушення замовником правил експлуатації, зберігання, користування, які зазначені в інструкції, яка додається до комплектації телефону. В такому випадку замовник втрачає всі права на виконання гарантійного ремонту, а також право на отримання компенсації з-боку сервісу, який виконував ремонт. 
  4. По завершенню гарантійного терміну, зазначеного в інструкції по експлуатації телефону.
  5. За якість комплектуючих, які були замінені в процесі ремонту, сервіс гарантії не несе.
  6. Несправність телефону внаслідок дії непереборної сили ( пожежі, повені, блискавки, природних катаклізмів і.т.д.)
  7. Якщо експлуатація проводилась в умовах високої  вологості, запиленості, низьких температур, впливу інших зовнішніх факторів.
  8. Попадання в середину апарату сторонніх предметів: гвинтів, рідини, комах та мілкого сміття і т.д.
  9. Механічних пошкоджень, природного зносу та халатного відношення зі сторони замовника.
  10. Використання апарату з ціллю не відповідною до побутової є порушення правил експлуатації апарату (телефону).
  11. Гарантія не розповсюджується на телефон з несправностями, які є наслідком нестабільного енергопостачання в мережі, встановленого ГОСТ13109-87 (аварійне підвищення або заниження напруги).
  12. Гарантійне обслуговування не розповсюджується на збиток, заподіяний іншому обладнанню, яке працювало в з'єднанні з даним пристроєм. 
  13. Майстер не відповідає за подальшу роботу телефону, якщо сторонні особи здійснювали не кваліфікований ремонт даного обладнання і нанесли явні пошкодження деталей та вузлів телефону.
  14. Майстер не відповідає за зберігання телефону в сервісному центрі більше 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання телефону в ремонт. Після закінчення вказаного терміну зберігання, телефон підлягає утилізації. В телефоні знаходяться речовини, які можуть зашкодити особам, у яких він знаходиться та зовнішньому середовищу.Утилізація апарату проходить протягом 3 (трьох) діб з моменту закінчення строку.
  15. Майстер не несе відповідальності за телефон, якщо був здійснений напад на офіс сторонніми особами, і при цьому є свідчення людей та висновки співробітників органів внутрішніх справ або інших правоохоронних структур.
  16. Майстер при виконанні ремонту має право виконувати ремонт без стороннього втручання або нагляду за виконанням його роботи, так як це може вплинути на якість виконання роботи, не несе відповідальності за втрачені дані з пристрою (дані можуть бути втрачені без узгодження з клієнтом).
  17. Зірвання або спроби видалення та пошкодження захисного покриття з екрану телефону після його заміни майстером сервісу, а також наявність на екрані подряпин від його необережної експлуатації користувачем, не є гарантійними випадками.   
  18. Сервіс не несе гарантії за зберігання та охорону телефону, який поступив в ремонт з моменту повідомлення користувача, що телефон зроблений і готовий до видачі.
  19. Гаарнтійний термін у 7 (сімробочих діб розповсюджується на такі запчастини (шлейфи, кнопки, батареї, задню кришку самого апарату, гвинти, динаміки,  слухові пристрої, мікрофони, порти зарядного пристрою, сітки, які захищають телефон, ущільнювачі та інші).

 

 

Умови здійснення покупки:

Покупець отримує повну, необхідну і достовірну інформацію про придбаний товар і його виробника, Продавець називає всі недоліки товару.

Покупець при пред'явленні справжнього талона має право на ремонт придбаного в Продавця товару протягом терміну гарантії, якщо недоліки товару не викликані порушенням Покупцем правил використання, зберігання або транспортування товару, діями третіх осіб чи Непереборної сили.

Покупець підтверджує, що ознайомлений з товаром, інформація по товару надана в повному обсязі і в доступній формі.

Обслуговуючись в нашому СЦ клієнт автоматично погоджується з усіма правилами Гарантійної Угоди.